RE.F8-RBL
		
			RE.F8
			Koła monolityczne
		
	78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
Technopolimer na bazie poliamidu (PA), kolor biały lub niebieski RAL 5005 (C55).
Doskonała trwałość i odporność na uszkodzenia. Parametry doboru kół patrz Dane techniczne.
Koła z technopolimeru RE.F8 dostępne są również z obudowami:
Przeznaczone do użytku w wilgotnym środowisku oraz w miejscach występowania agresywnych środków chemicznych. Niewskazane jest eksploatowanie w obecności silnych kwasów organicznych i nieorganicznych.
Dla każdego obciążenia i średnicy koła tabela wskazuje siłę (w N) potrzebną do pchania lub ciągnięcia pojedynczego koła, przy stałej prędkości 4 km/h na gładkim podłożu.
W przypadku ręcznej obsługi wózka 4-kołowego jest rekomendowany rozmiar, dla którego wartość siły wynosi poniżej 50 N; w przypadku częstej obsługi należy przyjąć wartości poniżej 30 N.
| Siła wymagana do ciągnięcia lub pchania jednego koła [N] | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Obciążenie [N] | |||||||
| 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 7000 | ||
| D [mm] | 65 | 55 | - | - | - | - | - | 
| 80 | 40 | - | - | - | - | - | |
| 100 | 35 | 60 | 90 | - | - | - | |
| 125 | 25 | 50 | 60 | 80 | - | - | |
| 150 | 10 | 25 | 60 | 80 | 100 | - | |
| 200 | <10 | 18 | 47 | 58 | 65 | 78 | |
| Siła wymagana do ciągnięcia lub pchania jednego koła [N] | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Obciążenie [N] | |||||||
| 1000 | 2000 | 3000 | 5000 | 7000 | 9000 | ||
| D [mm] | 80 | 22 | 32 | 40 | 65 | - | - | 
| 100 | 18 | 23 | 35 | 55 | 70 | - | |
| 125 | 12 | 18 | 27 | 34 | 55 | 80 | |
Przy holowaniu mechanicznym prosimy odwołać się do danych technicznych określających współczynniki nośności koła zależnie od prędkości.
Jeżeli temperatura pracy dla danej aplikacji nie mieści się w standardowym zakresie temperatur, prosimy odwołać się do danych technicznych określających współczynniki nośności koła zależnie od temperatury.
Twoje zapytanie zostało przesłane i odpowiemy na nie w najkrótszym możliwym czasie.