RE.F8-PBL-H
		
			RE.F8-H
			Zestawy kołowe do średnich i dużych obciążeń
		
	78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
Technopolimer na bazie poliamidu (PA).
Otwór przelotowy bezpośrednio w tarczy koła.
Wykonana z galwanizowanej stali. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7300N. Zapewnia parametry pracy odpowiednie do ciężkich zastosowań przemysłowych.
Wykonana z galwanizowanej stali.Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej. Obudowa nie wymaga konserwacji. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenia do 7300N. Zapewnia parametry pracy odpowiednie do ciężkich zastosowań przemysłowych.
W skład obudowy wchodzi (rys. 1):
Blokada przednia (RE.F8-100-125) lub blokada tylna (RE.F8-150-200) uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej. Blokada jest prosta i efektywna w użyciu: załącza się ją oraz zwalnia poprzez naciśnięcie od góry, jednego z dwóch pedałów. W kołach z hamulcem tylnym skuteczność hamowania można regulować za pomocą wkręta dociskowego M8.
 Odpowiednie do dużych obciążeń. Doskonała trwałość i odporność na uszkodzenia. W celu uzyskania dalszych informacji patrz RE.F8-.
Twoje zapytanie zostało przesłane i odpowiemy na nie w najkrótszym możliwym czasie.