RE.FF-RSL
RE.FF
Koła z wieńcem z poliuretanu
78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
Wtryskiwany poliuretan, twardość 55 wg skali Shore D.
Technopolimer na bazie poliamidu (PA).
Osłony łożysk z technopolimeru wzmocnionego włóknami szklanymi na bazie poliamidu (PA).
Doskonała obciążalność toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.
Parametry doboru kół patrz Dane techniczne.
Koła z wieńcem poliuretanowym formowanym wtryskowo RE.FF w połączeniu z metalową obudową tworzą zestawy kołowe RE.FF-N.
Przeznaczone zarówno do stosowania w kontakcie z czynnikami atmosferycznymi, jak i w miejscach występowania alkoholi, glikoli, w obecności słabych kwasów organicznych i nieorganicznych oraz pary wodnej.
Dla każdego obciążenia i średnicy koła tabela wskazuje siłę (w N) potrzebną do pchania lub ciągnięcia pojedynczego koła, przy stałej prędkości 4 km/h na gładkim podłożu.
W przypadku ręcznej obsługi wózka 4-kołowego jest rekomendowany rozmiar, dla którego wartość siły wynosi poniżej 50 N; w przypadku częstej obsługi należy przyjąć wartości poniżej 30 N.
| Siła wymagana do ciągnięcia lub pchania jednego koła [N] | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Obciążenie [N] | |||||||||
| 1000 | 1500 | 2000 | 2500 | 3000 | 3500 | 4000 | 4500 | ||
| D [mm] | 80 | 45 | - | - | - | - | - | - | - |
| 100 | 22 | 45 | - | - | - | - | - | - | |
| 125 | 12 | 22 | 40 | - | - | - | - | - | |
| 150 | <10 | 20 | 32 | 45 | 60 | 80 | - | - | |
| 200 | <10 | <10 | <10 | 30 | 45 | 60 | 75 | 90 | |
| Siła wymagana do ciągnięcia lub pchania jednego koła [N] | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Obciążenie [N] | |||||||||
| 1000 | 1500 | 2000 | 2500 | 3000 | 3500 | 4000 | 4500 | ||
| D [mm] | 80 | 45 | - | - | - | - | - | - | - |
| 100 | 22 | 45 | 50 | - | - | - | - | - | |
| 125 | 12 | 22 | 40 | 50 | - | - | - | - | |
| 150 | <10 | 20 | 32 | 41 | 50 | 65 | - | - | |
| 200 | <10 | <10 | <10 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | |
Przy holowaniu mechanicznym prosimy odwołać się do danych technicznych określających współczynniki nośności koła zależnie od prędkości.
Jeżeli temperatura pracy dla danej aplikacji nie mieści się w standardowym zakresie temperatur, prosimy odwołać się do danych technicznych określających współczynniki nośności koła zależnie od temperatury.
Twoje zapytanie zostało przesłane i odpowiemy na nie w najkrótszym możliwym czasie.