Specyfikacja
Wieniec
Wtryskiwany poliuretan, twardość 55 wg skali Shore D.
Korpus koła
Technopolimer na bazie poliamidu (PA).
Obudowa stała z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.
blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.
Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej.
Obudowa nie wymaga konserwacji.
W skład obudowy wchodzi (patrz rys.1):
Płyta montażowa: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
Widelec: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno;
Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015, ciemnoszary technopolimer, dostępne tylko dla wykonania SBL oraz SBF.
Blokada
Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.
Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady zapewniają minimalne gabaryty oraz maksymalny komfort obsługi. Sprężyna z hartowanej stali węglowej.
Wózek musi być obrócony, aby użyć blokady. Blokada jest prosta i efektywna w użyciu: załącza się ją oraz zwalnia poprzez naciśnięcie od góry, jednego z dwóch pedałów.
Wykonania standardowe
Otwór przelotowy bezpośrednio w tarczy koła:
- PBL: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SBL: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SBF: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
- FBL: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
- FBF: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, z blokadą.
Piasta z łożyskiem kulkowym:
- PSL: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SSL: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SSF: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
- FSL: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
- FSF: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, z blokadą.
Informacje
Zastosowania
Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.
Więcej informacji technicznych: patrz karta katalogowa RE.FF