GN 297
78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
Stal
Hartowana
Uzębienie frezowane
Koła zębate, stożkowe, łukowe GN 297 stosowane są w przekładniach kątowych / teowych w połączeniu z mechanizmami przesuwu / modułami napędowymi GN 391w otworach GN 298 .
Łukowy kształt zębów ułatwia montaż przekładni, zapewniając jej płynną pracę. Powoduje on również znaczne zmniejszenie głośności pracy względem kół stożkowych prostych.
Przy zastosowaniu obudów serii GN 298 istnieje możliwość stworzenia dwóch typów przekładni. Przekładni kątowej z obudową typu W lub teowej z obudową typu T.
Współpracować ze sobą mogą jedynie koła o tej samej wielkości. Przełożenie tak stworzonej przekładni będzie zawsze wynosiło 1:1, jako że wszystkie koła mają tę samą ilość zębów.
Dwa równoległe względem siebie mechanizmy przesuwu GN 291 połączone modułem przeniesienia napędu GN 391.
Obudowa przekładni kątowej GN 298-W z kołami zębatymi, GN 297 i modułem napędowym GN 391, tworzą kątowy układ przeniesienia napędu, zaczynający się od koła ręcznego GN 924.40. Dzięki temu koło umieszczone jest prostopadle do osi układu regulacji.
Dwa mechanizmy przesuwu GN 291, połączone modułem napędowym GN 391, powodują, że łączniki GN 146.1 poruszają się równolegle.
Układ przekładni kątowych / teowych GN 298- T / W wyposażonych w koła zębate GN 297, współpracujących z modułem przeniesienia napędu oraz modułem napędowym GN 391, podłączonych do koła ręcznego GN 924.40. Koło ręczne zamocowane jest w osi równoległej do osi regulacji.
Twoje zapytanie zostało przesłane i odpowiemy na nie w najkrótszym możliwym czasie.