Specyfikacja
Wieniec
Guma elastyczna, twardość 70 wg skali Shore A.
Korpus koła
Odlew aluminiowy
Mocowanie koła
Piasta z łożyskiem kulkowym. Idealne rozwiązanie do dużych obciążeń.
Obudowa stała z płytą montażową
Wykonana z galwanizowanej stali. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 5000N. Parametry pracy pozwalają na użytkowanie w ciężkim przemyśle.
blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
Wykonana z galwanizowanej stali. Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej. Obudowa nie wymaga konserwacji. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 5000N. Parametry pracy pozwalają na użytkowanie w ciężkim przemyśle.
W skład obudowy wchodzi (patrz rys.1):
- Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
- Widelec: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana
- Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
- Tuleja osiowa: śruba i nakrętka ze stali klasy 8.8
- Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
- Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015, ciemnoszary technopolimer
Blokada
Podwójna tylna blokada z osobnym blokowaniem koła i płyty montażowej. Blokada jest prosta i efektywna w użyciu: załącza się ją oraz zwalnia poprzez naciśnięcie od góry, jednego z dwóch pedałów. W kołach z hamulcem tylnym skuteczność hamowania można regulować za pomocą wkręta dociskowego M8.
Wykonania standardowe
- PSL-H: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SSL-H: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SSF-H: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
Informacje
Zastosowania
Odporność na ścieranie i zużycie.W celu uzyskania dalszych informacji patrz RE.G2.