GN 103-NI
GN 103
Śruby trapezowe pociągowe
Stal/stal nierdzewna, gwint jedno lub wielokrotny
Stal nierdzewna
Stal/stal nierdzewna, gwint jedno lub wielokrotny
Stal nierdzewna

78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
Stal C15 hartowana powierzchniowo ST
Stal nierdzewna AISI 304 NI
W połączeniu z nakrętkami trapezowymi, śruby trapezowe pociągowe GN 103 tworzą układ do zmiany ruchu obrotowego na ruch liniowy. Są one używane do przemieszczania elementów maszyn i przenoszenia sił, np. w przemyśle budowy maszyn i urządzeń.
Wrzeciona gwintowane są wytwarzane metodą walcowania, która zapewnia wysoką wytrzymałość gwintu. W zależności od zastosowania, nakrętka lub wrzeciono gwintowane zmienia położenie osiowo podczas regulacji.
Wymiary gwintów trapezowych śrub pociągowych są zgodne z normą DIN 103. Napędy z gwintem trapezowym mogą być montowane w połączeniu z nakrętkami z gwintem trapezowym o tym samym rozmiarze, skoku, krotności gwintu i kierunku skoku. Końce trapezowych śrub pociągowych mogą być obrabiane indywidualnie w zależności od sposobu mocowania, np. pod łożysko lub podłączenie napędu.
Twoje zapytanie zostało przesłane i odpowiemy na nie w najkrótszym możliwym czasie.