RE.G5
		78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
Nalewany poliuretan, twardość 92 wg skali Shore A.
Stal.
Piasta z łożyskiem kulkowym. Idealne rozwiązanie do dużych obciążeń i zastosowań przy pracy ciągłej.
Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie. Parametry doboru kół patrz Dane techniczne.
Przeznaczone zarówno do stosowania w kontakcie z czynnikami atmosferycznymi, jak i w miejscach występowania alkoholi, glikoli. Niewskazane eksploatowanie w obecności słabych kwasów organicznych i nieorganicznych oraz pary wodnej.
Wykres przedstawia wartość siły jaką musimy zadziałać na koło, aby poruszało się ono ze stałą prędkością 4 km/h. Punkt przecięcia wykresu z linią 50 N jest wartością maksymalnego obciążenia jednego koła, przyjętą dla 4-kołowego wózka napędzanego ręcznie przez jedną osobę. Wartość 50 N siły pociągowej wynika z uregulowań prawnych dotyczących bezpieczeństwa pracy, 200 N = 50N x 4 koła - co jest maksymalną siłą z jaką może oddziaływać operator wózka w sposób ciągły.
| Siła wymagana do ciągnięcia lub pchania jednego koła [N] | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Obciążenie [N] | ||||||||
| 1000 | 2000 | 3000 | 4000 | 5000 | 6000 | 8000 | ||
| D [mm] | 80x70 | 10 | 24 | 37 | 51 | 76 | - | - | 
| 80x90 | <10 | 22 | 31 | 45 | 61 | 78 | - | |
| 82x70 | 10 | 24 | 36 | 50 | 75 | - | - | |
| 82x90 | <10 | 21 | 30 | 43 | 60 | 76 | - | |
| 82x100 | <10 | 20 | 27 | 40 | 56 | 75 | 135 | |
| 85x40 | 10 | 34 | 60 | - | - | - | - | |
| 85x70 | <10 | 23 | 35 | 48 | 72 | - | - | |
| 85x90 | <10 | 21 | 31 | 47 | 64 | 77 | - | |
| 85x100 | <10 | 19 | 26 | 38 | 56 | 72 | 120 | |
Przy holowaniu mechanicznym prosimy odwołać się do danych technicznych określających współczynniki nośności koła zależnie od prędkości.
Jeżeli temperatura pracy dla danej aplikacji nie mieści się w standardowym zakresie temperatur, prosimy odwołać się do danych technicznych określających współczynniki nośności koła zależnie od temperatury.
Twoje zapytanie zostało przesłane i odpowiemy na nie w najkrótszym możliwym czasie.