RE.F1
		78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
lubGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
Wtryskiwany poliuretan, twardość 85 wg skali Shore A.
Technopolimer na bazie poliamidu (PA).
Otwór przelotowy bezpośrednio w tarczy koła.
Doskonała wytrzymałość toczna, elastyczność i cichobieżność, w połączeniu z dobrą odpornością na ścieranie i zużycie.
Znakomita zdolność do pokonywania przeszkód.
Parametry doboru kół patrz Dane techniczne.
Koła RE.F1 są również dostępne z obudowami stalowymi RE.F1-N.
Przeznaczone zarówno do stosowania w kontakcie z czynnikami atmosferycznymi, jak i w miejscach występowania alkoholi, glikoli, w obecności słabych kwasów organicznych i nieorganicznych oraz pary wodnej.
Dla każdego obciążenia i średnicy koła tabela wskazuje siłę (w N) potrzebną do pchania lub ciągnięcia pojedynczego koła, przy stałej prędkości 4 km/h na gładkim podłożu.
W przypadku ręcznej obsługi wózka 4-kołowego jest rekomendowany rozmiar, dla którego wartość siły wynosi poniżej 50 N; w przypadku częstej obsługi należy przyjąć wartości poniżej 30 N.
| Siła wymagana do ciągnięcia lub pchania jednego koła [N] | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Obciążenie [N] | |||||||
| 500 | 1000 | 1500 | 2000 | 2500 | 3000 | ||
| D [mm] | 80 | 34 | - | - | - | - | - | 
| 100 | 15 | 40 | - | - | - | - | |
| 125 | 10 | 25 | 40 | - | - | - | |
| 150 | <10 | 18 | 29 | 40 | 51 | - | |
| 200 | <10 | <10 | 14 | 22 | 30 | 38 | |
Jeżeli temperatura pracy dla danej aplikacji nie mieści się w standardowym zakresie temperatur, prosimy odwołać się do danych technicznych określających współczynniki nośności koła zależnie od temperatury.
Twoje zapytanie zostało przesłane i odpowiemy na nie w najkrótszym możliwym czasie.